divendres, 25 de novembre del 2011

Cop de Rock d'aquí poc!

Hola a tothom!
Avui m'agradaria comentar-vos un espectacle que tinc previst anar a veure aquest desembre!

És tracta de "Cop de Rock" al Teatre Victòria!
Un musical amb grans èxits del Rock Català! Els Pets, Lax 'N' Busto, Sau, Sopa de cabra i molts més!

La crítica fins el moment ha estat espectacular!

La història tracta sobre un grup de joves que tenen un grup anomenat "Cop de Rock". En una de les seves actuacions coneixen a un grup de noies i... bé! No desvelarem el final! Que jo també ho voldré veure amb els meus propis ulls!

Hi ha una sèrie considerable de descomptes per a molts col·lectius! Estudiants, Jubilats, TresC, Carnet Jove...
Jo deixeu passar aquesta oportunitat de veure un musical i català!
Us deixo amb aquest video i espero que us agradi i us entrin ganes d'anar-hi!

Xavier

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada