Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris madrid. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris madrid. Mostrar tots els missatges

dijous, 5 de maig del 2011

Gràcies Barça !! ¿Por qué Madrid ?

Gràcies Barça per ser com ets. Gràcies Barça, per tenir un estil de joc concret, definit , bonic, de toc, amb aquest rondos, mobilitat de pilota i frescor. Gràcies per tenir un entrenador com cal, que sap a què jugar i que té una filosofia “made in Barça”. Gràcies Guardiola per ser un senyor dintre i fora el camp. Gràcies per tenir aquest jugadors formats a la Masia que et donen un caràcter especial, tenen un saber fer i una filosofia que ens representa a tots dintre i fora del terreny de joc. Gràcies per tenir el millor jugador del món. Gràcies Barça per saber fitxar a jugadors que venen amb ganes de treballar i ens donen un plus sense cap ego ni aires de superioritat. Gràcies Barça per no entrar dintre de les crítiques dels altres. Gràcies per aquests partits!!! Gràcies Gràcies i Gràcies.

¿Por qué no se ha jugado nada en 180 minutos y aún os quejáis de los árbitros? ¿Por qué queréis ver una mano negra donde no la hay? ¿Por qué en vez de criticar, no hacéis autocrítica sobre vuestro juego? ¿Por qué os quejáis de jugar con 10 si jugáis al límite? ¿Por qué con la calidad de los jugadores no habéis pasado del 30% de posesión en 5 partidos? ¿Por qué habéis hecho el antifutbol? ¿Por qué crear si se puede destruir? ¿Por qué no tenéis una filosofía de juego? ¿Por qué lleváis del 2003 hasta ahora 10 entrenadores? ¿Por qué no confiáis con la cantera? ¿Por qué? ¿Por qué? ¿Por qué? ¿Por qué? ¿Por qué?


dijous, 21 d’abril del 2011

S'hi val tot per guanyar?

Ens podem permetre que el joc del antifutbol pugui guanyar títols?, desprès de la ressaca de la final de copa m’agradaria analitzar el joc del Madrid i del Barça. En aquest cas em dona la sensació que aquest Madrid actua com la Kriptonita de Superman, ja que el seu estil de joc no és de creació sinó destrucció. Per tant Mourinho ha creat un joc antibarça, enlloc de crear el seu propi estil.
Només cal veure la primera part del partit on el Madrid ha sortit amb 3 grans objectius, no deixar jugar a Xavi i Iniesta, parar totes les accions amb faltes i protestar totes les accions que l’àrbitre xiules. Per tant en els primers 45 minuts el Barça no ha jugat a re i només ha pogut xutar 1 cop sense causar perill. En canvi el Madrid ha tingut 3 clares ocasions de gols provinents de 3 pilotes perdudes i sortida al contratac, on és el millor equip del món amb aquestes accions. Per tant a la mitja part ens hem anat amb una sensació impotència i de mala llet barrejades i més tenint en compte la impunitat del joc del Madrid. Pel meu parer crec que l’àrbitre ha estat massa tou en treure la primera groga al Madrid i això ha generat que jugadors com Pepe fossin molt agressius.
En la segona part tot semblava que havia canviat, ja que el Madrid segurament per l’esgotament de la primera part ha baixat una mica el nivell defensiu i el Barça ha tornat a entrar en el seu joc de toc, rondos i mobilitat de pilota. Llavors durant aquest moments de gran futbol és quan ha sorgit la figura del porter del Madrid, Iker Casillas amb dues parades providencials. A poc a poc que anaven passant els minuts el Madrid s’ha anat tancant i esperant que passessin els minuts fins arribar a la pròrroga.
Un cop passat els 90 minuts i a la pròrroga ha estat un cara creu on en una gran acció de Di Maria ha centrat una pilota i Cristiano Ronaldo ha rematat a plaer de cap. A partir d’aquí Mourinho ha posat l’autobús i el partit ha estat una gran agonia fins el xiulet final.
Per part dels jugadors del Barça re a dir, han tingut una gran actitud i han sortit a per totes. Ara a esperar-los a la semifinal de la lliga de campions. On esperem que aquest cop el barça passi per sobre el seu joc i passi la eliminatòria.

Pd: Les botifarres de Pepe a l’afició del Barcelona a la celebració del gol espero que siguin castigades durament, perquè accions així son les que causen problemes.