dimarts, 4 d’octubre del 2011

S'apropen les eleccions

Ara que tenim les Corts dissoltes i que passarem algun temps sense govern però amb el professorat i el personal sanitari revolucionats, és temps de fer-se les mateixes preguntes que a les darreres eleccions: Els de sempre o els de sempre? Volem més del mateix o preferim algo molt pitjor?
Avui m'han trucat a casa per fer-m'he un test sobre política -tot s'ha de dir, que quan alguna empresa vulgui fer tests telefónics, han de fer una selecció de personal més acurada, la meva entrevistadora no se la entenia per a res-, i m'han plantejat preguntes que potser no m'havia parat mai a pensar detingudament i m'ha costat respondre a algunes.
Realment, sintetizar les teves inclinacions polítiques en dues paraules s'em fa molt frívol, ho trobo força estúpid. Crec que cadascú hauria de formar-se una opinió rodona amb l'experiència, contrastant opinions, llegint història...
La majoria de preguntes eren força estúpides, aquelles que la gent poc preparada s'atreveix a contestar sense titubejar: quin partit creu que treurà a Espanya de la crisi, PSOE, PP, CIU, ERC o UI? Si hagués de triar entre PP i PSOE quin triaria? (i vosté creu que li confessaré aixó?) i d'altres molt llargues i enrabussades, igual d'absolutistes.
Hi ha massa matisos com per que em preguntin aquest tipus de coses a mi.

Falta de creativitat. Ho sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada