divendres, 10 de juny del 2011

good bye shaq !!!


Com ja vaig anunciar la setmana anterior avui parlaré de Shaquille O’neal, ja que el dijous dia 2 va anunciar la seva retirada de les pistes de bàsquet desprès de 19 anys en actiu a traves d’un video penjat a Twitter per tots els seus fans i seguidors. I ja l’endemà va fer una roda de premsa més normal amb els mitjanats de comunicació i demes. Encara que com es habitual amb ell no va deixar les bromes i de deixar un missatge directe a Howard perquè sigui el seu digne successor.





Se que tot el que digui serà ridícul de cara a un jugador tan gran, però la veritat que el dijous quan em vaig assabentar que es retirava vaig tenir un petit calfred, ja que dintre d’aquesta retirada potser marxava una part de la meva adolescència on penjava pòsters seus per la meva habitació. Ja que durant els seus 19 anys de carrera han estat plegat d’èxits. Seria tonto explicar els seus èxits i premis ja que la majoria de gent que segueix el bàsquet ja el coneix i qui no espero que també però per si hi ha algun despitat encara aquí us deixo amb una petita explicació .

Se que sonarà força topic però amb la marxa d’un jugador com ell tinc la sensació que la NBA queda orfe, ja que a part de ser un gran jugador on això no hi ha dubte era un gran animador i dinamitzador on ens ha deixat ple de moments anecdòtics que han fet la volta al mon i s’ha vist que a part del bàsquet la NBA també es espectacle i diversió.



Per la gent que vulgui gaudir una mica de les seves esmaixades, taps i demes us deixo un petit vídeo. Gaudim-lo



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada