divendres, 2 de setembre del 2011

Petits moments!

Bon dia a tothom.
Ahir se'ns va acabar l'estiu com qui diu. La veritat és que un cop s'ha acabat l'Agost les temperatures estan baixant i el temps s'esta posant lleig, una llàstima la veritat!

Avui m'agradaria fer-vos 5 cèntims sobre teatre! La nova temporada comença ja!

Però primer us explicaré quines obres he vist en els últims dies!

A la sala Villarroel vaig anar a veure "Aquí amanece de noche". Pretenia ser una comèdia relacionada amb uns vampirs i un motel. Quina va ser la meva sorpresa quan va resultar que era un espectacle de Dansa durant tota la funció. Hauria d'haver llegit una mica més. Personalment no em va convencer, no vaig trobar cap fil argumental i no em va quedar clar de què tractava l'obra.

Al Teatre Gaudí vaig anar a veure "La importància de ser Frank". Una comèdia d'Oscar Wilde que vol ser un retrat de l'alta societat anglesa de la segona meitat del Segle XIX. Tot amb un to àcid i crític. Personalment va ser divertida i entretinguda, una comèdia senzilla i agradable de veure. Recomanable.

A una sala de la Biblioteca de Catalunya vaig poder anar a veure "Terra Baixa Reload", una versió de "Terra Baixa" d'Àngel Guimerà versionada pel grup de La Fura dels Baus. Era el primer cop que anava a veure alguna obra de La fura... però realment em va cridar l'atenció i la vaig trobar molt recomanable. Aquest grup crea un dinamisme entre els actors i el públic, convertint-los en algun moment en actors de l'obra. Això tobro que dóna moviment a l'escenari. Molt recomanable si no tenia preocupacions en veure coses noves.

Per últim aquesta nit aniré a veure "Nit de Ràdio dos punt zero" de Cristina Clemente a la Sala Flyhard. D'aquesta deixaré el comentari aquesta nit.

Per últim, per a tots aquells interessats en el teatre però que sovint es trobin en que sempre és massa car premeu aquí per entrar a Letsbonus on les ofertes diàries de teatre són molt interessants a més d'altres ofertes clar.

No deixeu mai d'anar al teatre ni de llegir llibres!
Una abraçada i fins aviat!

Xavier




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada