dilluns, 30 de maig del 2011

Avui no tinc paraules


Després de la violència policial que el meu costellam i el meu cul van sofrir divendres passat en carn pròpia, avui no tinc paraules.
Estic indignat, i demano la dimissió des d'aqui d'aquell qui es fa dir conseller d'interior, que va encarregar un desallotjament encobert on gairebé 100 manifestants pacífics van resultar ferits, un d'ell encara es troba a la uci del Clínic, amb pronòstic greu i sense visos de millora, digui el que digui la premsa; i on 37 mossos d'esquadra van aixecar part mèdic al SEM per lesions com tendinitis o agulletes derivades de la seva activitat professional (ahostiar-nos).
No tinc paraules.
Gràcies a tothom que ens ha recolzat després de divendres.
Els traus marxaran en dos dies, l'indignació i la ràbia, mai de la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada